Friday 6 January 2012

Bulat .

Nak kongsi pengalaman aku kat UKM tercinta ni. HAHA . Mula-mula dulu, tiap kali petang drive nak balik U, lalu dulu padang sebelum masuk ikut pintu depan. Mula-mula tengok, apa benda lah yang orang tu cucuk-cucuk kat tanah guna kayu panjang kan . Then, bila dah dua, tiga kali nampak baru aku tahu yang camtu lah cara dorang kutip bola golf. Aku cam, haa? Is it that way? HAHA . Banyak tau kat padang tu, aku boleh agak dalam 200 biji bola masa aku nampak tu. Seriously, aku rasa job tu cam comel gle. Kutip bola golf, wee~
Agak-agaknya UKM terima tak kalau aku yang nak keje part time, kutip bola GOLF? HAHA .
Yang pak dato', mak datin tahu maen golf, lantun-lantun je guna kayu. Tapi tak nak kutip sendiri. PEMALAS! HAHA . 
Nanti petang-petang dah nak maghrib tu lah ada pekerja yang kutipkan semua bola tu, masukkan semula dalam bakul. Dah lah gap antara satu biji bola, dengan bola yang lain tu jauh. 
Tapi, kalau aku kerja camtu, confirm makin slim aku, HAHA . 
Tu lahhh, kerja yang paling menarik dalam UKM niyyy dan ramai yang tak tahu. :D


Teringin nak maen GOLF, siapa sudi temankan? 

No comments:

Post a Comment