Sunday 5 February 2012

Ehehe .

Semalam sedih, pejam mata time tu lah air mata mencurah-curah. Ehehe . Tapi pagi tadi dah pulih semula. Tengok tv senyum, basuh baju senyum, tengah sidai baju tersenyum lagi, tgh masak tersenyum. Bahagianya dalam hati :')
Tengahari tadi aku siap-siap g rumah saudara kawen. Mula-mula hantar mak dulu, nenek kemudian sebab nenek nak pergi lambat cket. Aku pun g dulu dengan mak, makan-makan semua. Beramah mesra dengan saudara mara semua. Seronok je tengok saudara bersanding, bahagia jee. :P
Pastu aku pun balik, tapi mak tak saing. Sebab nak tolong-tolong mak pengantin. 
Tengah- tengah nak balik tu ada road block. 
Aku dah lah lambat ni, hp tak bawak tinggal kat rumah. Mesti nenek tengah menunggu . 
Aku pun berhenti . 
"Pandu laju-laju ni nak g mana?"
"Saya nak g balik rumah, amek nenek nak g rumah orang kawen ni"
Pastu polis tu senyum-senyum, :/
Dah hantar nenek, makan sekali lagi. Ehehe . 
Bual-bual baru balik sama-sama. 
Harini kenyang je :)
Dan harini hepy, bahagia je :')


No comments:

Post a Comment