Sunday 6 May 2012

Nota Kecil

Saya ada seorang kawan, dia sangat istimewa. Dia dah lalui kepahitan yang pada mulanya mungkin dia rasakan yang dia tidak mampu untuk tanggunginya. Tapi, kuasa Allah Maha Adil. Dikurniakan padanya sebuah kebijaksanaan yang cukup luar biasa dalam dirinya. Bulan 8 ini, dia akan bertolak ke Korea, untuk Pertukaran Pelajar. Saya cukup bangga dengan dirinya. Semalam sebelum tidur, saya pandang wajahnya yang sedang gigih buat assignment hingga lewat malam, saya ikhlas berdoa kepada Allah, berilah dia kebahagiaan atas kesakitan yang dia rasai sebelum ini. Saya masih ingat bagaimana pertemuan pertama kali kami, hingga saat ini, kami sering berkongsi rasa hati bersama, saya tahu apa yang dia telah lalui. Sakit. Tapi, percayalah Allah Maha Adil. Semoga Maju Jaya dalam kehidupan .

Setia,
Dya Nadiah

No comments:

Post a Comment